İhracat Rakamları (Bin USD)
English

SİNERGOLOJİ - İş Hayatında İletişim Sanatı - 25 Ocak 2017

· Nasıl karar veriyoruz? Bizi insanlara yaklaşma noktasında harekete geçiren güdüler nelerdir?

· Profesyonel hayatta iş ağınızı şekillendirirken ilişkiye doğru adımla başlamanızı sağlayacak etkili "karşılama, ağırlama ve uğurlama” şekilleri nelerdir?

· İnsanlarla uyumunuzu arttıracak, size duydukları sempati ve güven duygusu ile birlikte değerli paylaşımlarda bulunmasını sağlayacak tetikleyiciler nelerdir?

· Konuya hâkim, özgüveni yüksek ve "söylediği sözlerin arkasında durabilen” biri olduğunuzu gösteren jestler ve mimikler nelerdir?

· "Aktif dinleme” nasıl yapılır? İlgili olduğunuzu göstermek ve geribildirim vermek için duruşunuzu, bakışınızı, jestlerinizi ve mimiklerinizi nasıl kullanmalısınız?

· 7 evrensel duyguyu (mutluluk, üzüntü, kızgınlık, şaşkınlık, korku, küçümseme ve iğrenme) karşınızdakinin yüzünde okuyabilmek için hangi kas gruplarını takip etmelisiniz?

· "Düşünce, > Duygu > Davranış” akışına göre dilediğiniz yer ve zamanda istenilen davranışı nasıl ortaya çıkartabilirsiniz?

· Konuştuğumuz kişilerin bize ve/veya anlattıklarımıza olan "ilgi düzeyini” nasıl anlayabilirsiniz?

· "İlgi çeken ve uzun süre hatırlanabilen” biri olmak için sunumunuz boyunca kullanmanız gereken "davranış kalıpları” nelerdir?

· 5 iletişim kanalının (beden dili, mikro ifadeler, ses, kelimeler ve tarzınız) bir bütünlük ve uyum içinde çalışması size neler kazandırır?

· Bizi her ortamda "BAŞARILI” veya "BAŞARISIZ” olarak tanımlayacak sözsüz iletişim araçları nelerdir?

 

Eğitimin Hedef Kitlesi :

*Beyaz Yakalı Tüm Çalışanlar

 

Eğitimin Amacı :

Duygu durumlarını tanımlayabilmek ve ilişkileri yönetebilmek için "tarafsız bir gözle” bakabilme, odaklanabilme, sinyalleri eşzamanlı alabilme ve doğru okuyabilme becerisi göstermemiz gerekir. Bu doğrultuda, müzakerede karşı tarafın gündemini kovalamak yerine, maskelerin arkasındaki gerçek niyeti anlayarak sürece nasıl yön verilebilir, iş görüşmeleri sırasında adayların "sözleri ve davranışları” arasındaki uyum ve/veya çelişkiler nasıl yakalanabilir, yaşanan çatışmaların "kök sebeplerini” bulmak üzere çalışanlarınıza koçluk/mentorluk yaparken onların gerçek duyguları ve düşünceleri nasıl anlanabilir.

 

Konuşmacı : Mert AYDINER (Academy Neuro)

Tarihi/Günü : 25 Ocak 2017 * Çarşamba

Saati : 10:00 - 17:30

Yer : Denizli İhracatçılar Birliği Raşit Güntaş Konferans Salonu

Başvuru : Online Başvuru Formu