İhracatta E-Ticaretin Şifreleri

Kompass'ın DENİB üyelerine özel sunacağı ücretsiz seminere davetlisiniz.

T.C. Ekonomi Bakanlığı'nın önderliğinde, Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin değerli işbirliği katkıları ile hayata geçirilmiş olan, e-ticaret sitelerine toplu üyeliklerde geçerli %80 oranındaki destek projesinde yer alan Kompass, 22 Kasım 2017 Çarşamba günü, ihracatçıların e-ticaret platformlarında daha etkili olabilmelerini sağlamak amacıyla bir seminer düzenliyor.

Berke Sarpaş moderatörlüğünde gerçekleşecek olan seminerde, Kompass yöneticileri ile bir araya gelerek aşağıdaki konu başlıkları ile ilgili detaylı bilgiye sahip olabileceksiniz:

  • Dış Pazarlarda Nokta Atışı Hedef Müşteri Bulma Teknikleri
  • İhracatta Hunileme ve Vektörel Pazarlama Yöntemleri
  • Güvenilir İhracat için Müşteri Risklerinin Ölçümlenmesi
  • E-Ticarette / E-İhracatta Tanıtım ve Reklam Araçları
  • B2B'de Analitik Yaklaşımlar ve Sonuç Getiren İlişkiler

T.C. Ekonomi Bakanlığı'nın "Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği" ile e-ticaret sitelerine üyelikteki %80 teşviğine yönelik, daha önce ihracat yapmamış KOBİ'lerimiz için olduğu gibi, mevcut ihracat pazarlarını geliştirmek, hedeflediği yurtdışı pazarlarda doğru firmaları bulmak isteyen firmalarımız için de kaçırılmaması gereken bir fırsat niteliğindeki bu seminere katılımınızı bir an önce teyit etmenizi rica ederiz.

 

Seminer Tarihi: 22 Kasım 2017, Çarşamba

Adres: DENİZLİ İHRACATÇILAR BİRLİĞİ KONFERANS SALONU

Akhan Mah. 246 Sok. No:8 P.K.402, 20140 Pamukkale/Denizli

Başlangıç ve Bitiş: 09.30 – 12.30

Başvuru : Online Başvuru Formu 

 

 

 

Berke Sarpaş Hakkında

Berke Sarpaş, 2000 yılında Bilkent Üniversitesi'ni, 2002 yılında Melbourne Kraliyet Üniversitesi'ni (Avustralya) bitirdi. Arkas Holding'deki kısa çalışma sürecinin akabinde 2005 yılında Organic Moods markası ile Türkiye'de üretilen organik tarım ürünlerini Uzak Doğu ve Hong Kong piyasalarına internet üzerindeki B2B kanalları kullanarak pazarlamaya başladı. 2006 Türkiye'nin ilk e-ticaret ve e-girişimcilik okulu Coproline'ı kurdu. Takibindeki 8 yıllık süreçte ekibiyle birlikte yaklaşık 5.000 dolayında e-girişimci yetiştiren, koçluk veren ve bu süreçte 25'e yakın ilde yaklaşık 15.000 kişiye e-girişimcilik, dijital pazarlama, e-dış ticaret eğitimleri ve seminerleri sunan Sarpaş, şirketlere dış pazarda müşteri bulma, sosyal medya ve internet reklamcılığı konularında danışmanlıklar verdi. 2013 yılında Sarpaş Danışmanlık A.Ş.'yi kuran, Google Türkiye'ye iş geliştirme konusunda danışmanlık vermiş olan, DigitalAge dergisi eski köşe yazarı, T.C. Ekonomi Bakanlığı'nın akredite eğitmeni, Google Regional Trainer ve bir CSA konuşmacısı olan Berke Sarpaş evli ve bir çocuk babasıdır. Sarpaş, dünyanın ilk disiplinlerarası girişimcilik programı olan Girişim Savaşçısı'nın yaratıcısı ve Türkiye Girişimcilik Vakfı'nın Mütevelli Heyeti üyesidir. 2014 yılında ODTÜ Kristal Ağaç Ödüllerinde yılın en iyi genç girişimcisi seçilmiştir.

Kompass Hakkında

Kompass, rekabetçi piyasa koşullarında, firmaların ürün ve hizmetlerini ön plana çıkararak, uluslararası ticarette yeni pazarlara açılabilmelerine destek olmak amacıyla 1946 yılında İşviçre' de kurulmuş. 70 ülkede faaliyet gösteren Kompass, 55.000'in üzerinde sınıflandırılmış ürün kodu, 5 milyonu aşkın firma bilgisi ve 20 milyondan fazla aylık ziyaretçi adedine sahip. 1962 yılında ise dünyanın ilk resmi sektör sınıflandırma kılavuzu Kompass tarafından yayımlanmıştır.

Kompass, kitapçık ve kılavuz şeklinde sunduğu hizmetlerini, 1997 yılında internet ortamına taşıyarak www.kompass.com web sayfasını kurmuştur. 2002 yılında Türkiye pazarına giren Kompass, halen CRIF şirketler grubu çatısı altında Kompass Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş adıyla faaliyetlerine devam etmektedir.