Müşteri Deneyimi ve Hizmet Tasarımı

                                  Marka Algısında Somut ve Soyut Kalite Bileşenleri

                                        Yenilikçi Örneklerden ve Sistemli Yeniliklere

                               Müşteri Deneyim Beklentisi ve Hizmet Tasarımı İhtiyacı

                                Hizmet Modeli Tasarımı : Beklentinin Ötesine Geçmek

                                     Müşteriyle Etkileşimin Marka Deneyimine Etkisi

Programın Amacı : Değişen ve daha iddialı hale gelen rekabetçi ortamda müşterilerin şirketiniz ve sizin için ifade ettiği anlamı kavramak, hizmetten deneyime doğru evrilen müşteri beklentilerini, kendi işinizin temas noktalarını ve yaşanan gerçeklik anlarını tanımlayabilmek, mükemmel müşteri deneyimi ortaya çıkarabilmek için fonksiyonunuzun sahip olması gereken nitelikleri keşfetmek, müşteri iletişiminin önemini ve temel dinamiklerini öğrenmek.

Eğitmen          : H. Emre Saylık – Perfosmart Eğitim ve Gelişim Çözümleri

Tarih - Gün     : 23 Temmuz 2020 / Perşembe

Başlama Saati : 15:00 – 16:30

Eğitim Süresi  : 90 Dakika

Yer                  : Online Eğitim - Zoom Video Konferans

Online eğitim programına katılım ücretsizdir. Programın katılımı 300 kişi ile sınırlıdır.

Katılım için aşağıda yer alan linkten kayıt yapmanız gerekmektedir.

Katılım kaydınıza istinaden, etkinlik günü e-posta adresinize ve cep telefonu numaranıza online eğitim programına katılabileceğiniz bağlantı adresi gönderilecektir.

KAYIT OL