Nöro Pazarlama Yöntemleri (Neuro Marketing Practices)

Davranışsal Ekonomi İlkelerini Doğru Kullanarak Rekabette Nasıl Avantaj Yaratılır

 

Müşterilerin Satın Alma Kararlarını Etkileyen "Bilinçdışı Faktörler”

Mesajımız Müşterilerin Zihnindeki "Gerçek Karar Verici" Kısma

En Etkili, En Hızlı ve En Kalıcı Şekilde Nasıl İletilir

 

Tüketicinin İlgisi, Sempatisi ve Güveni İlk Temas Anında Nasıl Kazanılır

 

Dürtü-Duygu-Akıl Üçgeninde Müşterinin Gerçek İhtiyacı Nasıl Teşhis Edilir

Satın Alma Nedeni Nasıl Ortaya Çıkarılabilir

Müşterinin Gözünde Nasıl Gerekçelendirebiliriz

                                                                           

Sadakat Yaratmak Üzere; Müşterinin Hem Duygusal Hem Bilişsel Anlamda

Doğru Karar Verdiğinden Nasıl Emin Olmaları Sağlanır

 

 Uyum-İstek-Hareket-Tatmin-Tekrar Döngüsü Nasıl Kullanılır

 

Müşterinin "Duygu Durumlarını, Satın Alma Kararlarını" Etkilemek Üzere;

Uyaran-Düşünce-Duygu-Davranış-Referans Modeli Nasıl Çalışır

 

Konumlandırma Stratejisine ve Mesaja uygun "Duygusal Tetikleyiciler" Nasıl Tespit Edilir

 

Pazarlama Araçları Duygusal Etkiyi Yaratacak Şekilde Nasıl Hazırlanır      

"Görseller, Metinler, Ses, Koku vb."

 

Eğitmen                 : Mert Aydıner – Academy Neuro

Tarih - Gün           : 17 Mart 2021 - Çarşamba

Başlama Saati      : 14.00

Eğitim Süresi        : 120 Dakika

Yer                         : Online Eğitim - Zoom Video Konferans

 

Online eğitim programına katılım ücretsizdir.

Programın katılımı 300 kişi ile sınırlıdır.

Katılım için aşağıda yer alan linkten kayıt yapmanız gerekmektedir.

Katılım kaydınıza istinaden, etkinlikten önce e-posta adresinize online eğitim programına katılabileceğiniz bağlantı bilgileri gönderilecektir.

Programın süresinin yarısından fazlasına katılım sağlayan kişilere programdan sonra soru linki mail olarak gönderilir. Soruların %50'sini doğru olarak cevaplayan kişilerin adına “Katılım Belgesi” düzenlenmektedir.

 

KAYIT OL