Yüzyıllık miras, dijital kimlikle buluştu: Turkish Towels markasının iletişim faaliyetleri artık turkishtowels.com üzerinden yapılacak
Yüzyıllık miras, dijital kimlikle buluştu: Turkish Towels markasının iletişim faaliyetleri artık turkishtowels.com üzerinden yapılacak
Denizli İhracatçılar Birliği (DENİB), uluslararası pazarlarda “Türk Havlusu” algısının güçlendirilmesi, imajının yerleştirilmesi ve ürünlerin daha geniş platformlarda tanıtılması amacıyla 2016'dan bu yana yürütülen Turkish Towels Turquality Projesi kapsamında önemli bir adım daha attı. Bu doğrultuda, Turkish Towels markasının tanıtım ve iletişim faaliyetleri artık tek bir çatı altında, turkishtowels.com alan adı üzerinden yürütülecek.
Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan DENİB Başkanı Hüseyin Memişoğlu, turkishtowels.com domaininin kullanım hakkı 1998'den bu yana Amerika'da yerleşik bulunan bir firmadaydı. Turkish Towels markasına bugüne kadar yapılan yatırımların, önümüzdeki dönemde turkishtowels.com üzerinden yürütülecek tanıtım ve iletişim çalışmalarıyla daha da güçlendirilmesi hedefiyle söz konusu domaini ihracatçılara kazandırdıklarını aktararak şunları söyledi:
“Denizli İhracatçılar Birliği olarak, Turkish Towels Turquality projesi çerçevesinde bugüne kadar ABD, Almanya, Çin, Dubai ve Japonya gibi 20'nin üzerinde ülkede, yaklaşık 100 farklı farklı uluslararası tanıtım ve iletişim faaliyeti gerçekleştirdik.
Öte yandan Euroleague, WTA Tenis Turnuvası sponsorlukları ve THY uçak içi eğlence sistemi reklamları ile eş zamanlı olarak pek çok ülkedeki nihai kullanıcıya ulaşmayı, Türk havlusunun dünyanın dört bir yanındaki evlerde kendine kalıcı bir yer edinmesini hedefliyoruz.
Bugüne kadar yürüttüğümüz çalışmaların hepsini sosyal medya hesaplarımızla eş zamanlı olarak turkishtowels.com alan adı üzerinden gerçekleştireceğiz. Böylelikle Turkish Towels markasının dijital varlığını güçlendirmeyi, marka algısına pozitif katkı sağlamasını ve küresel ölçekte daha geniş kitlelere ulaşılmasını, arama motorlarında 'Türk havlusu' yazıldığında ilk sırada çıkmayı amaçlıyoruz.”